Objectiu general

L’objectiu general del Centre de Formació de persones Adultes és incloure en el projecte educatiu del centre tots aquells aspectes, recursos i eines que afavoreixin que l’escola vetlli i impulsi la igualtat efectiva entre homes i dones de manera conscient i proactiva tant pel que fa a la coeducació com en els seus continguts, materials i comunicacions dins i fora de l’aula.

Objectius específics

D’acord amb l’objectiu general establert concretaríem els següents objectius específics:

1. Incorporar la perspectiva de gènere en el Servei de Formació de persones Adultes de Cardedeu
  2. Fomentar les relacions igualitàries entre dones i homes, identificant possibles situacions de violència
  3. Incentivar la participació de l’alumnat en totes les activitats comunitàries de sensibilització envers la igualtat de gènere i contra la violència masclista.