Òrgans de participació

Consell Escolar

El consell escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Es reunirà periòdicament per tractar aquells temes que li són propis i que venen definits per la Llei d’Educació 12/2009 del 10 de juliol.

Està format per la directora que el presideix, la tècnica representant de l’ajuntament, 2 representants del professorat, 1 representant de l’alumnat 1 representant del personal no docent. La Secretària del centre no és membre però hi assisteix amb veu però sense vot i recull tot el que en cada reunió es tracta.

Les funcions que li són atorgades al Consell Escolar, detallades en la Llei d’Educació:

• Participar en l’aprovació del projecte educatiu i les seves
  • Participar en l’aprovació de la programació general anual, normes de funcionament i gestió econòmica del
  • Avaluar l’aplicació del projecte educatiu
  • Intervenir en el procediment d’admissió de l’alumnat
  • Intervenir en la resolució de conflictes
  • Aprovar la programació d’activitats escolars complementàries i extraescolars
  • Participar en l’anàlisi i les avaluacions del funcionament general del centre

Es reuneix com a mínim dos cops cada curs (a l’inici i al final) però en qualsevol cas pot ser convocat si així es considera oportú per tractar aquells temes que per la seva índole o urgència no puguin esperar a la reunió ordinària ja establerta d’antuvi.

Equip docent

Sara Marín Lizaso. Docent de matemàtiques, biologia, química i tecnologia. Graduada en Bioquímica i Màster en Formació de professorat de secundària i cicles formatius o equivalent.

Carme Lizaso Nicolàs. Docent de castellà, català, ciències socials i alfabetització. Llicenciada en Filosofia i Ciències de l’Educació.

Núria Aymerich Humet. Docent de psicologia, economia de l’empresa, Competic, educació bàsica i alfabetització. Llicenciada en psicopedagogia, Mestra de primària, certificat ACTIC nivell 3 avançat i Empresària.

L’equip docent ens coordinem a través de les reunions setmanals, correu electrònic, drive i whatsapp i coincidim en la sala de professorat on es poden comentar aspectes més urgents, específics, el dia a dia.