PARTICIPACIÓ SOLIDÀRIA DE L’ESCOLA TORRENT D’EN MELIS

Estimades famílies del Torrent, fa dues setmanes, tota l’escola vam participar
en una Iniciativa anomenada Quimfants.
Un nen de 3 anys, amb un limfoma estrany, necessita que s’estudiï més el seu tipus de càncer i en general el càncer infantil amb l’objectiu de millorar l’esperança de vida de les nenes i els nen que pateixen aquesta malaltia.
La iniciativa, creada per la mare d’en Quim juntament amb l’Hospital Sant Joan de Déu, té l’objectiu de recaptar fons per a la investigació del Càncer Infantil.

Com hem col·laborat l’Escola del Torrent d’en Melis al Guinardó i altres escoles de Nou barris? Elaborant detalls de nadal des dels infants de P3 fins a 6è. Aquests detalls es vendran via telemàtica (reviseu documents adjunts), avui 18 de desembre i 4 de gener a partir de les 17:30 a la parada Solidària de Quimfants a la Plaça de Roquetes. Els infants han col·laborat de la següent forma:

Si algú està interessat en participar d’una manera més directa, a continuació
teniu l’enllaç de la iniciativa: https://www.paralosvalientes.com/p2p/8/Quimfants

Catàleg Nadal 2020 Quimfants. – Full de demanda

Tota l’escola hem après molt amb aquesta iniciativa solidària!!! Gràcies a tothom!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *