DISTRIBUCIÓ DE TARGETES MONEDER A L’ALUMNAT AMB BECA DE MENJADOR ESCOLAR

El conseller d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona, Sr. Manel Castaño i Bachiller, ens ha informat del repartiment de les targetes moneder a l’alumnat de l’escola El Serrallo beneficiari de les beques menjador del curs 19-20.

QUÈ SÓN

Són l’equivalent a la despesa en menú diari durant el temps de confinament.

Totes disposen de la mateixa quantitat de fons.

No són nominatives, porten un número de registre que anotarà el funcionari en una relació abans de lliurar-la. Aquest registre garantirà que es pugui tornar a carregar, si cal, de manera automàtica.

Es carregarà a cada família l’import de la prestació diària pel total de dies que duri el tancament.

Es poden utilitzar a tots els comerços en els que es pugui pagar amb targeta.

En podeu fer ús aquesta mateixa setmana, per tant ja el mateix dia de la recollida.

COM HO HEM DE FER

– Hi anirà només un membre adult de la família.

– Cal el  DNI de l’alumne o un altre document que ho identifiqui.

– NO hi aniran els infants, només excepcionalment si no els poden deixar acompanyats a casa.

– Amb PUNTUALITAT, segons els horaris indicats. És molt important NO fer aglomeració, per aquesta raó s’han repartit els beneficiaris.

– Famílies amb més d’un/a fill/a, només han d’anar en 1 dels marges horaris marcats.

– Respectant en tot moment les normes de precaució dictades per les autoritat competents (protecció-distància-aïllament)

QUAN / ON

Dissabte dia 28 de març a l’entrada de l’escola, zona on fem les fileres.

HORARI

EINF (P3-P4-P5):  9:00 h

1PRI I 2PRI:        10:00 h

3PRI i 4PRI:        11:00 h

5PRI i 6PRI:        12:00 h

L’equip directiu demanem suport a tota la Comunitat Educativa per tal que feu difusió d’aquesta informació a totes les famílies de l’escola. És molt important que n’arribi a tots els beneficiaris amb prou temps per a recollir-les.