ANEM A TORTOSA A PRESENTAR LA NOSTRA INVESTIGACIÓ! RECERKIDS!!

El passat dia 27 de maig els alumnes de sisè van anar a Tortosa. Concretament al Campus Remolins per participar al Congrés Científic Recerkids.

Recerkids és un programa educatiu organitzat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i Eduxarxa amb l’objectiu d’apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è d’Educació Primària.

Cada any dediquen a un tipus concret d’investigació i aquest any es celebra la VI edició de Recerkids que proposa treballar els nostres projectes de recerca al voltant del tema de l’estudi de la biodiversitat a Catalunya, especialment, l’impacte de l’acció humana sobre les aus.

Vam passar una jornada fabulosa! Congrés al Campus Remolins de la Universitat Rovira i Virgili, gaudir d’un espectacle científic i visitar el Parc Natural del Delta!

Gràcies a tota la comunitat educativa per confiar en nosaltres!! Gràcies per la vostra ajuda!!

A continuació us deixem amb una petita presentació de la jornada (veureu també la nostra exposició i defensa de la investigació).

Per aquí també us deixem l’enllaç de la web de Recerkids amb l’edició d’enguany.

EDICIÓ 2022

Alumnes de sisè!