POLSERES PER FER CALAIX PEL CURS QUE VE !!!

La passada setmana algunes mares de l’AMPA vam passar per les classes de primer a cinquè a fer una proposta als nens i nenes: organitzar una excursió pel proper any (per això no vam convocar els alumnes de sisè) a algun lloc especial (un parc de tirolines o algun lloc de Barcelona…)

I perquè tots puguem anar-hi i no surti tan cara,  necessitem la col·laboració de tots i totes. Per això els hi vam demanar idees per recaptar diners d’ara fins el proper mes d’abril. En surten unes quantes de molt bones i tenim tot l’estiu per continuar pensant.

De moment i per el trosset de curs que ens queda farem polseres per vendre el dia de la festa. Aquest divendres els alumnes que volien en van poder fer a l’hora del esbarjo. Us deixem unes fotos!!!