Informacions final de curs

Benvolgudes famílies,

S’acosta la fi d’aquest curs escolar en el que tots hem assumit nous reptes i hem gaudit amb la tasca d’educar i aprendre.

La jornada intensiva comença el dillunss dia 10 de juny, en horari de 9h a 13h. A partir d’aquest dia ja no es farà el SEP de cicle superior.

L’alumnat que fa reutilització de llibres portarà el lot complet a casa el divendres dia 7 de juny, de manera que les famílies pugueu revisar-los, entregar-los en bon estat i, si cal, canviar-los el folre durant el cap de setmana. El dilluns dia 10 de juny l’alumnat entregarà als tutors/es respectives el lot de llibres.

El dia 21 de juny és el darrer dia de classe.

Us convidem al festival de final de curs, que es celebrarà els dies 20 i 21 de juny  i començarà a les 9’30h:

Dia 20 –  Educació infantil – 1PRI-2PRI

Dia 21 – 3PRI- 4PRI- 5PRI Ai B – 6PRI A i B.

Els informes del tercer trimestre:

• Educació Infantil: Es donaran el darrer dia de curs.
  • Educació Primària: Els podreu recollir el dia 27 de juny de 2019, de 9h a 11h, a l’aula del vostre fill/a. En el cas de no poder venir els pares o tutors, podeu autoritzar el/la vostre fill/a o una altra persona a fer-ho omplint l’autorització adjunta (s’ha de portar el dia 27, si s’escau).

Als alumnes de 6PRI  se’ls ha de lliurar a més a més dels informes, l’historial acadèmic. Aquest document ha de ser recollit pel pare, mare o tutor legal preferentment aquest mateix dia: en cap cas no es lliurarà als alumnes.

Atentament,

La Directora