SORTIDA A MONTSERRAT

Aquest divendres passat, l’alumnat de sisè va pujar a Montserrat per gaudir de l’entorn i aprendre més sobre el nostre municipi. Primer van realitzar una petita gimcana en anglès al voltant de la basílica. Després van visitar el museu i van dur a terme l’activitat: aprenent a observar un quadre. Al migdia van entrar a la basílica i van sentir cantar el Virolai als Escolanets de Montserrat. Per acabar, abans de marxar, van fer algunes entrevistes en anglès als turistes que estaven visitant Montserrat.

Si voleu veure més imatges de la sortida, podeu entrar a l’apartat de Fotos de la Web i anar a la promoció dels vostres fills/es (promoció 2012).