COLÒNIES A CALAFELL

L’alumnat de Cicle Superior vam gaudir de 3 bonics dies a la casa de colònies Artur Martorell de Calafell. Ens ho vam passar molt bé i vam poder aprendre al mateix temps. Vam descobrir com vivien els ibers, vam fer d’arqueòlegs, vam conèixer aspectes de la  cultura ibera a través del joc i vam aprendre tècniques d’orientació utilitzant GPS i mapes, entre altres activitats.

Va ser una experiència molt profitosa i vam poder compartir i treballar amb companys i companyes  de l’escola en un entorn molt diferent d’on ho fem cada dia.

Podeu veure més fotos si aneu a la carpeta de fotos de la promoció 2013