MOSTRA DE TEATRE: MAR I CEL

Aquest dimecres 20 de març l’alumnat de 4t hem fet un tastet de l’argument adaptat de l’obra de teatre, Mar i Cel, d’Àngel Guimerà. Estàvem molt nerviosos i emocionats per fer aquesta petita presentació de l’obra davant els infants de l’escola i a les famílies. Hem posat en escena molta il·lusió, esforç i treball en equip.
Ara tothom està expectant  per saber quin serà el desenllaç entre els muntanyencs i els costerans, que es resoldrà en l’estrena de l’obra a final de maig a l’Art i Esplai. Us mantindrem informats.

Moltes felicitats, Serrat de Ponent! Endavant!

Teniu   les fotografies  i  el vídeo  de la gravació a  la carpeta TEATRE/ASSAIG OBRA i MOSTRA MAR I CEL al Drive de la promoció 2014.