SOM GUANYADORS!!!

Ahir vam viure un moment molt emocionant, just en el moment en què van anunciar que els alumnes de primer de l’escola Sant Pere de Monistrol de Montserrat eren els guanyadors, en la seva categoria, del premi del concurs “El gust per la lectura” que organitza el Departament d’Educació per als alumnes de tot Catalunya. El nostre treball ha girat entorn al llibre: “En Gripau i en Gripere són amics” que ens ha permès reflexionar sobre l’amistat i aprendre a gestionar-la una mica més bé. Ha estat una experiència que no oblidarem mai!

Podeu veure el veredicte del jurat AQUÏ

Si voleu veure fotos i vídeos, cliqueu damunt de la imatge.