ETIQUETA DE QUALITAT EUROPEA

El passat dia 15 de gener vam rebre la notícia que el projecte internacional eTwinning en el qual van participar l’alumnat que ara fa 3r el curs passat ha estat guardonat amb el Segell de Qualitat Europea 2023. Aquest projecte el vam portar a terme conjuntament amb dues escoles de França, una d’Itàlia i una de Polònia. L’ara classe de l’Elefant va fer una feina excel·lent i van poder posar en pràctica habilitats lingüístiques utilitzant la llengua estrangera en un context més real.

Fent click aquí podreu veure la resta de projectes catalans que han estat guardonats. Els que estan acolorits son els que pertanyen a la nostra zona, la Catalunya Central.

Enhorabona!