SANT JORDI 2024

Amb motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi els i les alumnes de l’escola hem participat en diverses activitats relacionades amb la llegenda i la lectura. Ens ha encantat escoltar contes, remenar-los, llegir-los i parlar-ne, ja sigui acompanyats dels avis del casal, a la roda de contes del poble o a l’escola.

A més, hem pogut gaudir de l’entrega de premis dels VII Jocs Florals de l’escola. Aprofitem l’ocasió per felicitar a tots els participants pel seu esforç i entrega. A continuació podreu gaudir dels treballs guanyadors.

VII Jocs Florals

Finalment, però no menys important, els alumnes d’I5, el Serrat del Duc, ens han preparat una representació de la llegenda de Sant Jordi. Esperem que en gaudiu tant com nosaltres.

La Llegenda de Sant Jordi d’Infantil I5

Podeu veure algunes fotos d’aquests dies podeu clicar aquí.