NOUS ELEMENTS DE JOC AL PATI

Aquesta setmana hem estrenat nous elements de joc al pati de l’escola gràcies a la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Monistrol de Montserrat.

Al pati de dalt ,s’ha instal·lat un pont de fusta amb rampa i graons, i també una balança de cabassos, ideal per al joc de càlcul, dels volums i l’experimentació. Al pati de baix s’ha instal·lat un tipi que afavoreix el joc simbòlic i la creativitat, a més de dos conjunts d’equilibri amb troncs.

Els nostres patis cada cop tenen més espais educatius i divertits!  Ha estat un èxit entre els alumnes i no hi paren de jugar!!

Podeu clicar sobre la imatge per veure més fotos.