LES AVENTURES DE LA MARIETA SENSE TAQUES

.

Com ja sabeu, a la classe de les Gorres ens encanta llegir llibres tots junts. El trimestre passat en vam descobrir un d’ideal per nosaltres: ‘La Marieta sense taques’, escrit per la Tina Vallès i il·lustrat per Joan Negraescolor. Estava ple d’animals que ens encanten (com el cargol, la formiga o la papallona) disposats a ajudar-se i a superar tots els obstacles.

Així doncs, vam treballar la història, vam conèixer els seus personatges i al final vam decidir convertir-la en una obra de teatre! Ens ha anat molt bé per practicar l’expressió oral i aprendre a llegir, interpretar i analitzar contes. Aquí us la presentem.

Esperem que us agradi molt. A nosaltres ens ha agradat tant que la presentem al Concurs el Gust per la lectura.

Títol: Les aventures de la Marieta sense taques

Categoria A. Alumnes de CI d’Ed Primària (1r).

Modalitat A2. La Marieta sense taques.