ENS VISITA LA DEIXALLERIA MÒBIL

Bona tarda famílies!

Fa unes setmanes, tota l’escola va rebre la visita de la Deixalleria Mòbil. Cada curs va fer una activitat diferent on es mostrava la importància de les 3R (Reciclar, Reduir i Reutilitzar). En el nostre dia a dia, utilitzem molts elements que són perjudicials per a la terra. Per aquest motiu, és important reciclar el màxim possible, ja sigui a casa com a l’escola.

Un cop acabada l’activitat, van poder veure com és una Deixalleria Mòbil per dins i van reciclar tots els elements portats de casa, al seu contenidor.

Gràcies per participar!