BONA POSTURA, BONA SALUT

Avui dimecres 8 de febrer, dins les activitats de la Diputació d’Educació per a la salut, els alumnes de 6è han realitzat un taller d’higiene postural: BONA POSTURA, BONA SALUT.

L’objectiu del taller era reflexionar sobre la importància de tenir cura de l’esquena i sobre com diferents activitats que es realitzen de manera quotidiana poden provocar lesions en aquesta part del cos. Els alumnes han treballat de manera pràctica,  a través del joc , diversos consells per gaudir d’una bona salut postural en les activitats diàries (transport de pes, posicions a la cadira i  al llit, flexió de les cames, moviments del cos…).

Si cliqueu a sobre de  la imatge podreu veure algunes fotos més del taller.