HALLOWEEN A P4 I P5

Hello families!

Aquesta setmana hem estat celebrant una festa molt típica dels països de parla anglesa: el Halloween.

A P4 vam estar aprenent algunes paraules de vocabulari i per repassar els números de l’1 al 5 també vam estar escoltant “5 little ghosts”, si la voleu sentir, cliqueu aquí. Després vam posar-li cara a un fantasma amb colors.

A P5 vam explicar un conte: “10 timid ghosts” i després vam estar aprenent vocabulari de halloween i vam escoltar “Hello, trick or treat?”. Finalment, també vam crear la cara del nostre fantasma! Van quedar terrorífics!!!

A reveure!