TREBALLEM LA FAMÍLIA

Hem començat el curs de primer, i hem treballat el material escolar per poder-nos demanar les coses en les sessions. També estem treballant la família i l’hem presentat a nivell oral usant com a suport visual el dibuix que hem fet cadascun de nosaltres. Hem escoltat un conte sobre les famílies del món i continuarem el treball d’aquest tema amb les activitats que fem en família i veurem les diferents famílies del món en diferents cultures.

Hem celebrat el halloween fent una manualitat d’un mussol o owl i hem repassat els colors i les parts del cos

També hem cantat cançons, la de family fingers, la dels dies de la setmana, les estacions, i la de la tardor. Hem fet alguns jocs orals i de moviment com la cursa dels colors i endevina el número que dibuixo a l’esquena, endevina quin objecte falta… Esperem que aprenguin i s’ho passin molt bé.