TOTA L’ESCOLA ES PREOCUPA PER L’EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

El canvi climàtic, és una herència que els dos segles de revolució i desenvolupament industrial estem deixant a les properes generacions, per aturar-ho, hem de modificar urgentment alguns dels nostres costums i formes de vida actuals.
Per això, a l’escola, aquesta setmana hem fet activitats per prendre consciència i fer arribar als nostres nens i nenes la informació i la magnitud del problema.

A les aules dins l’espai de tutoria o valors s’ha parlat de la problemàtica i de les possibles solucions. Hem visualitzats vídeos que ens han ajudat a entendre una mica més el que ens està passant.

Us adjuntem els links perquè ho pogueu gaudir a casa .

Treballar pel nostre planeta és cosa de tots!