INICI DE CURS A 1R

Comença el curs i continuem treballant per aprendre al llengua anglesa. Hem començat repassant cosetes de P5,

hem cantat cançons, hem repassat els dies, els nombres fins al 12, colors, el temps atmosfèric i estem fent alguna feineta escrita, per anar practicant el traç.

Hem  treballat el material escolar i aviat començarem amb el tema de famílies del món, veurem famílies de diferents cultures, escoltarem contes relacionats, farem alguns jocs i feines escrites, també aprendrem les activitats que podem fer en família, les que ens agraden més i les que ja fem.

Enllaços a cançons:

DAYS SONG