Visita a Montserrat

El passat 15 de març vam anar d’excursió al Monestir de Montserrat.

El primer que ens va agradar va ser el cremallera, després vam pujar fins a dalt de tot amb el funicular i allà vam fer una caminada acompanyats per dos guies que ens van anar explicant tots els secrets de la zona. Fins i tot vam poder veure uns cérvols!

Després vam poder escoltar l’escolania de Montserrat, tot un referent en l’ensenyament musical infantil per la seva qualitat, ens va quedar demostrat i ens va agradar molt.

Finalment vam dinar a la plaça de davant del monestir, on també ens ho vam passar molt bé jugant.