TANQUEM EL PROJECTE ETWINNING

Els i les alumnes de sisè hem acabat els invents i tanquem el projecte amb una videoconferència amb l’escola d’Itàlia per presentar els nostres invents.

Els alumnes han hagut de dissenyar invents ecològics, que ajudin a preservar el medi ambient, creatius, origianals i útils per tal de resoldre situacions o problemes que es troben al dia a dia.

Aquest són els seus resultats:

Pinces de fusta mb iman per agafar peces de metall si ens cauen per un forat. Oliwier

Abeurador/font per ocells. Jihan i Romaissae

Jersei amb cremalleres per a usar tot l’any. Júlia, Lucia, Mohamed.

Suport per a mòvils o altres objectes. Josep, Marc, Victòria

Bosses de paper creades a partir de bosses grans de segon ús.Lídia, Adam, Lluna

Abeurador per gats del carrer. María, Meritxell.

Papereres que es pengen a les papereres cirulars del carrer per a separar residuos. Clàudia, Ainhoa.

Bossa/capsa de la compra i reciclador, 2 en 1. Carles, Nayla, Janquel.

Gràcies nois i noies!