RESULTATS CONCURS FONIX 6È

Vam enviar el vídeo seleccionat per enviar al concurs, va ser el grup de la Clàudia, L’Ainhoa i la Maria, felicitats noies! Felicitar també als demés grups per l’esforç fet. Us deixem aquí l’enllaç del video sel.leccionat.

Van sortir els resultats del concurs interescolar de Catalunya Fonix al qual ens vam presentar amb els alumnes de sisè. La temàtica aquest any era la igualtat de generes en l’esport. Aquest any és el primer que ens hi presentem. Vam treballar molt per crear el vídeo i ens ho vam passar bé. De les 79 escoles presentades vam quedar en la posició 58. Igualment, estem orgullosos del treball fet i de les hores dedicades a donar idees per lluitar a favor de la igualtat de gènere en l’esport avui dia.

Els alumnes van tenir idees prou ingenioses, alguns més que d’altres, per tal que les dones tinguin el mateix tracte i oportunitats en l’esport. Felicitats a tots per la feina feta!