CONCURS FONIX 6È

Aquest any els alumnes de sisè participem per primer cop al concurs interescolar de Catalunya Fonix.

És un concurs escolar d’anglès dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa dels alumnes de primària, secundària i batxillerat i dels alumnes dels centres d’educació d’adults.

Cada any es proposa treballar un dels objectius de la UNESCO, aquest any el tema ha estat acabar amb totes les formes de discriminació contra dones i nenes a qualssevol àmbit. El concur FONIX ho ha centrat en l’àmbit de l’esport.

Hem fet els vídeos i hem seleccionat un vídeo per enviar al concurs, tal i com mana la normativa. Entreu al web de Fonix, clicant  a l’enllaç de més amunt i voteu el vídeo que més us agradi. Si voleu veure el vídeo de la nostra escola està cap al final de la playlist de 5è -6è dins el web de FONIX. Els vídeos més votats i l’opinió del jurat determinaran els vídeos finalistes. Molta sort noies!

El timing de les etapes del concurs és el següent:

25 gener – 15 març 2019
Període per al lliurament a l’organització, improrrogable, dels projectes finalistes escollits pels centres per a ser penjats al canal de YouTube. Ja ho ehm fet.

1 d’abril-15 d’abril 2019
Apertura del canal de youtube per a votacions populars.
Només es podrá votar una vegada per vídeo, donat cadascú d’alta pel seu propi compte al canal. Només es valoraran les votacions positives per a la puntuació.

Finals d’abril o principis de maig 2019
Notificació dels projectes finalistes convocats per a la gran final, al web del concurs

Dissabte 1 de juny 2019
Pel matí, la gran final i lliurament de premis