CONCURS DE DIBUIX ESCOLAR

Hola a tothom,

Els alumnes de 4t han participat en el Concurs BBVA de Dibuix Escolar que es va instituir l’any 1982 i que té per objectiu  d’estímular el desenvolupament de les habilitats i capacitats dels alumnes de primària en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, a la vegada que llegeixen en català i aprenen sobre diverses temàtiques.

Amb aquesta iniciativa, amb estat treballant a partir de 6 contes diferents. Aquests treballen diverses competències emocionals, i els treballs premiats il·lustraran un nou llibre de contes de la col·lecció “Concurs de Dibuix Escolar”, publicat per Editorial Mediterrània.

A veure si tenim sort!