CELEBREM EL NADAL!

Durant la setmana hem realitzat diferents activitats per celebrar el Nadal amb la resta de l’escola.

El dimecres a la tarda vam fer l’intercanvi de regal amb la classe del Ninot (els petits de l’escola). Ells ens van regalar una bonica cançó i nosaltres a ells uns memoris amb dibuixos de Nadal. A més a més vam passar una estona  de joc compartit amb ells.

El dijous al matí l’Ampa va organitzar la xocolatada i a la tarda van fer les cantades de nadales. Esperem que hagueu gaudit amb les nostres actuacions!

Si voleu veure més imatges cliqueu aquí.