SORTIDA A MONTSERRAT 4T

Avui hem pujat a Montserrat amb el cremallera. Després d’esmorzar hem anat fins a l’Ermita de Sant Miquel. Pel camí el Gerard ens ha anat explicant quina flora i fauna viu a la muntanya. Quan hem arribat a la part alta hem pogut gaudir de les vistes de la vessant sud. Després hem tornat cap a la Basílica i hem escoltat cantar als Escolanets de Montserrat. Avent dinat hem fet una estona d’esbarjo i hem tornat a marxar cap al mirardor. Allà hem pogut observar les vistes de la vessant est. Tot i que el dia no ens ha acompanyat gaire ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses!

Si voleu veure més imatges cliqueu aquí.

.