REPRESENTACIÓ DE L’ILLA DEL TEATRE

FELICITATS!!

Hem pogut gaudir d’una gran representació de l’obra de teatre “L’Illa del Teatre”, que els alumnes s’ha preparat amb il·lusió, dedicació i esforç durant mesos supevisats per l’Isabel Giralt, actriu que ens ha ajudat a dur a terme l’obra, la Josefina (tutora) i el mestres Ana (música) i Miquel.

Amb el teatre els alumnes comencen com una activitat lúdica i aprenen a expressar-se, també aprenen a escoltar, doncs han d’estar atents al diàleg per saber quan han d’intervenir, a més perden la vergonya per parlar davant d’un públic en veu alta i clara; també enriqueixen el  seu vocabulari, per tot això el considerem un bon aprenentatge.

Els nostres agraïments a Art i Esplai, a l’Ajuntament de Monistrol de Montserrat i a tots els que ens vareu acompanyar en un dia tant especial.

L’Illa del Teatre