HALLOWEEN ’17 -6È

Feliç Halloween!

Els i les alumens de sisè de primària han protagonitzat la celebració del Halloween a l’escola. Han preparat les seves disfresses i han anat per les classes a fer trick or treat. Han descrit les seves disfresses i han cantat i ballat la cançó del skeleton dance als demés alumnes.

També han demanat a les mestres trick or treat, i si les mestres deien trick els pintaven la cara, si dèien treat les mestres els donàven llaminadures. Aquest any han estat dues valentes que han dit trick!! Endavineu qui?

Després han demanat als alumnes de cada grup que cantin la cançó que han preparat per Halloween, i tots els grups ho han fet tant bé que els hi han donat llaminadures a canvi.

Moltes gràcies a totes i a totes per la vostra participació.

Fins l’any vinent!