ENTREVISTEM TURISTES EN ANGLÈS

El passat divendres 10 de novembre els i les alumnes de sisè de primària vam pujar a Montserrat per tal de practicar en directe la llengua anglesa.

Hem preparat les entrevistes i hem entrevistat en llengua anglesa a turistes d’arreu del món, dels Estats Units d’Amèrica, de Jamaica, d’Alemanya, de Korea del sud… Ha estat interessant i divertit alhora!

També ens hem conegut amb els alumnes de sisè de l’escolania, que ens han convidat a jugar a jocs en llengua anlgesa. Hem estat privilegiats de veure com afinaven les seves veus i poder-los escoltar cantant el Virolai a la Basílica.

Després hem fet una passejadeta comentant alguns aspectes del paisatge de camí cap a Sant Miquel on hem dinat.

Allà hem escoltat un mite sobre la formació de les muntanyes de Montserrat i la llegenda de la Moreneta, i hem fet algunes activitats a partir d’aquestes.

De baixada hem vist les vistes des del mirador de la creu.

El nostre agraïment a l’ajuntament per subvencionar-nos el desplaçament.