TALLER REINVENTAR LA PUBLICITAT

img_20161103_101647

Coincidim amb l’exposició “El bosc dels contes” que s’ha portat a terme al nostre municipi, els alumnes de 6è hem realitzat un taller a l’escola sobre la publicitat. Els objectius d’aquest taller han sigut:

Prendre consciència dels mecanismes de significació de les imatges per tal de desenvolupar postures crítiques en relació amb els missatges publicitaris.
• Identificar els principis discriminatoris dels anuncis, basats en el sexisme i els estereotips de gènere.
• La resposta creativa a partir del disseny d’un espot publicitari que reverteixi els estereotips sexistes.

Ens hem divertit en representar en nostre espot.