SANT JORDI 2017

20170421_093430-COLLAGEAquest divendres, 21 d’abril, van fer activitats a l’escola relacionades amb la diada de Sant Jordi. Al matí els Elefants van anar la Roda de contes organitzada per l’ajuntament de Monistrol de Montserrat. Aquí vam poder escoltar un conte que ens parla sobre la superació i les ganes d’aprendre.

A la tarda, amb la resta de l’escola ,vam poder gaudir del I Certament literari organitzat per l’Escola Sant Pere. Primer l’alumnat d’infantil ens fa fer una petita representació sobre la llegenda de Sant Jordi. A continuació es va fer l’exposició o lectura dels treballs guanyadors i es van donar els premis. La guanyadora de la classe dels Elefants va ser l’Omaima Nour, amb el seu còmic :”Els sortidor d’aigua i el gos”. Moltes felicitats Omaima!