PLANTEM UN ROURE

img_20161118_160221img_20161118_224137

El passat divendres 18 de novembre, tota l’escola, vam commemorar el 30è aniversari de l’incendi de la muntanya de Montserrat, amb la repoblació d’alzines al darrere del pavelló.

Els alumnes de 6è vam ser els encarregat de preparar el material, assignar la zona de plantació i repartir les torretes per a què cada grup apadrinés dos arbres.

Aquella mateixa tarda, nosaltres vam baixar al jardinet de l’escola per plantar el nostre roure. Primer vam netejar el jardí de males herbes, vam acondicionar el terreny i vam plantar el nostre arbre. Ara hem de triar un nom i fet un seguiment del creixement del nostre arbre.

Ens ha agradat molt fer aquesta activitat.