LA RIQUILDA ESTRENA NOU VESTIT

img_20170310_160722-collageA l’escola es va proposar fer un concurs de dibuix per decidir el nou vestit de la Riquilda, la geganta de l’escola. El concurs era optatiu, però encara ser optatiu va participar molta gent.

Després de dies de espera el guanyador del concurs va ser en Luis Albadalejo Rak de 3r. A continuació van ballar la Riquilda i els Caps Gegants.

Aquesta activitat va donar pas a la Jornada de Portes Obertes de la nostra escola. Els pares i mares, més les noves famílies, van poder visitar les aules i els diferents espais del centre.

Redactors: Yolanda Martínez i Zakariae Nour.