FESTIVAL FI DE CURS

IMG_20170621_181316-COLLAGE

Avui tots hem gaudit d’un gran espectacle de pel·lícula. Començant pels més petits fins arribar Els Patriarques hem pogut veure les  originals coreogràfies que cada classe ha preparat. Si cliqueu aquest enllaç podreu veure el vídeo.

Ha sigut un carrousel de bandes sonores de pel·lícula, on cada nen i cada nena ha donat el millor de sí. Tots i totes en algun moment hem ballar escoltant: P3Grease,  P4 –Fama,  P5- Flashdance,   1r –Mamma Mia,   2n –El rey león,  3r –Footloose,   4t – Dirty Dancing,  5è- Rocky i 6è –Thriller. Per acabar els mestres Fiebre de sábado noche.

També, ens hem acomidat dels alumnes de 6è i els seus fillols els han regalat un diploma reconeixent el seu apadrinament durant tres anys. A més, ens hem acomiadat de la mestra Sílvia, que després de dinou anys al centre ens deixarà un emotiu record a la nostra escola.

Després l’AMPA ens ha convidat a una sessió de zumba. I per acabar hem sopat a la fresca alumnes, pares i mestres de l’escola.

Recordeu que a l’apartat de fotos hi ha el recull d’imatges de tot el curs.