ENTREVISTA A UN AVI

IMG_20170622_161840

El passat dijous 15 de juny ens va visitar un avi, el Sr. Antonio, que va viure com a soldat la Guerra Civil Espanyola. Els alumnes de 6è el vam poder entrevistar.

Aquesta activitat ha sigut organitzada pel Casal d’Avis Municipal conjuntament  amb l’Escola.

Els Sr. Antonio ens va explicar amb molta sabiesa les seves experiències com a soldat i va contestar les nostres preguntes amb molta amabilitat.

Amb aquesta activitat hem pogut comprendre millor com va ser la vida d’un soldat jove de 17 anys al camp de batalla. També conèixer els sentiments i emocions que va viure sen soldat.

Ens va agradar molt. Aquest avi és una persona molt entranyable i tendre.

Moltes gràcies, Sr. Antonio!