CARNESTOLTES DE CINE

20170303_011145-collageDurant aquesta setmana els alumnes de l’escola hem seguit les consignes que el Rei Carnestoltes ens ha demanat.

Els  alumnes de 6è hem col·laborat conjuntament amb l’AMPA en el disseny i en la confecció del nostre Rei. Ens ha quedat molt roquer.

A més hem redactat el Pregó de Carnaval i hem sigut els capitans dels grups d’alumnes en els diferents tallers, que hem gaudit en la XXVII Setmana Cultural.

Com a colofó, vam fer una passarel·la ben divertida, tots difressats de Charles Chaplin i desfilant imitant els seus gestos d’aquest mític actor, director i músic del segle XX.