SPORTY DAY

Hello families!

Avui a la sessió d’anglès ens ho hem passat molt i molt bé!! Hem portat a terme l’activitat de maig del nostre projecte internacional eTwinning. Fa uns dies vam estar pensant en un repte esportiu per enviar als nostres companys i companyes de les altres escoles. El repte havia de ser curtet, una mica difícil, segur i que no fos avorrit! Vam proposar-ne quatre i el més votat per nosaltres va ser fer un ball. Aquí el teniu!

Avui hem acceptat i provat els reptes que ens han enviat la resta d’escoles i gairebé els hem fet tots bé!!! A més, hem desenvolupat el valor de la cooperació i hem treballat que la vida no sempre és una competició. Voleu veure com de bé ho hem fet??? Cliqueu aquí!

Fins la propera!