JA TENIM LOGO!

Hello families!!

La classe de les Barretines està fent una feina fantàstica al projecte eTwinning. Durant el mes d’octubre vam estar creant uns logos pel projecte en grups de tres persones i entre tota la classe vam votar quins eren els tres logos que representaven millor el missatge de vida saludable. Les sis escoles participants van fer el mateix i, durant el mes de novembre vam utilitzar els Chromebooks per votar quin era el que més ens agradava de tots. En aquest Padlet teniu tots els logos participants.

Avui ha sortit el logo guanyador i és el de la imatge principal. El logo l’han creat l’alumnat de l’escola Liepaja de Letònia.

Seguim treballant!!