EN TEMPS DE LA REPÚBLICA

Aquesta tarda, l’alumnat de 6è hem pogut viatjar al Maçanet de la Selva de la República de la mà d’en Joan Manuel Caballero, veí del municipi i historiador, qui ens ha explicat com era viure al poble entre 1933 i 1939, com era anar a escola i la desgràcia que va suposar la Guerra Civil. En acabar, ens ha dedicat el seu llibre “Maçanet de la Selva en el temps de la II República: política i societat. Guerra Civil i repressió”.

Moltes gràcies, Joan Manuel, per aquesta estona tan interessant i a l’Anna Rovira de l’ajuntament @massanetdelaselva, per la gestió. Fins la propera!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *