Portada

US RECORDEM QUE DE 13 A 15 H NO S’ATENDRÀ AL TELÈFON NI ALS TIMBRES, NO ÉS HORARI DE FEINA DEL PERSONAL DOCENT, L’ESCOLA ESTÀ TANCADA. SI TENIU NECESSITAT DE CONTACTE AMB EL MENJADOR TRUQUEU AL 972 85 99 46.

Polls, polls, polls!

qqcomI amb la tardor tornen els polls a l’Escola Sant Jordi. Mireu aquest programa molt interessant que hem trobat al lloc web del programa QUÈQUICOM. Hi trobareu explicacions molt interessants, comentaris sobre els remeis casolans…

Climate Strike

Activitat per recordar els problemes de medi ambient que té el nostre planeta i per reclamar que en tinguem més cura. Cada classe ha preparat uns cartells en llengua anglesa per a commemorar aquesta diada que s’ha celebrat a tot el món.

We have done an activity to be aware of the environmental problems that our planet has. The children also learn that things can change if we are more careful.

Each class has prepared some posters in English to commemorate this day that has been celebrated around the world.

REUNIONS DE MARES I PARES

Des de dilluns 2 estem escalfant motors per al proper curs 2019 – 2020. Com sempre serà un curs amb canvis i amb força novetats. Donarem la benvinguda a mestres i a companys i companyes nous, estrenarem curs o classe, i és que ens anem fent grans! Mentrestant aquí teniu els horaris de reunions de mares i pares de primària i d’infantil. És molt important que hi assistiu!

Us convidem a estar al dia seguint la nostra pàgina de Facebook i el nostre node a www.santjordim.cat.

RECORDEU QUE PODEU VISUALITZAR EL CALENDARI ESCOLAR SENCER CLICANT AQUÍ

DEURES DE SISÈ

Us passem l’enllaç als materials de deures de sisè RECOMANATS PER A TOTS I TOTES els alumnes i les alumnes que faran 1r d’ESO. Els hauran de presentar el primer dia a l’institut,si bé SÓN OBLIGATORIS PER ALS ALUMNES QUE HAGIN SUSPÈS ALGUNA D’AQUESTES ASSIGNATURES (Català, castellà, anglès o matemàtiques) que formen part d’aquests materials.

BON ESTIU A TOTES I A TOTS I BONA FEINA!

FESTA DELS 40 ANYS!

Recull de fotos i vídeos de la festa d’aniversari. Gràcies a tothom qui hi va col·laborar i participar. Un sopar, actuacions i llibre de signatures, foto cool i de tot una mica. I ara… ja anem cap als 50 anys!