Trobada de 4t

TROBADA 2021-2022

(pendent de decidir el repertori)

TROBADA 2020-2021

Cançons comunes

Cançons de la coral

Disculpeu la qualitat dels vídeos, ha estat reduïda per poder oferir una mostra de l’històric de les trobades (la majoria són al lloc web del CRP de la Selva1).

TROBADA 2019

Aquest curs viatjarem al fantàstic món del cinema, ens posarem dins de les bandes sonores de les pel·lícules i farem una cantata d’allò  més cinematogràfica. Estem escollint dues cançons que s’adaptin al nostre grup de coral…

Per fer-ho tindrem música en directe i serà un espectacle de les escoles de la comarca on cada escola tindrà el seu paper. Vinga, a treballar, silenci… càmera i ACCIÓ!!!

TROBADA 2018

Aquest curs hem fet la volta al món passant per Letònia “Nesaki ma neko” i per Nova Zelanda “Tutira mai”. La història era un viatge on una maleta misteriosa ens ha passejat per tot el planeta!

TROBADA 2017

Aquest curs a la trobada de corals hem cantat tres cançons de la cantata “La Clàudia Sol té un do” amb música d’Antoni Miralpeix i lletra de Miquel Desclot.

TROBADA 2016

El curs 15-16 va començar la participació de l’escola en la Trobada de Corals de la Comarca de la Selva a Santa Coloma de Farners. L’actuació dels nens i les nenes de quart va ser molt ben valorada per part de la organització i això ens anima a participar-hi aquest any amb els alumnes que fan quart. Aquí hi teniu un resum de la seva actuació. Vam escollir una cançó popular japonesa “Akai Hana”, i una cançó popular finesa “Ja dan dui a”.