3a JORNADA SUPERHEROÏNES I SUPERHEROIS

El 17 de novembre vam celebrar la 3a Jornada de Superheroïnes i Superherois, amb l’objectiu de treballar el respecte a la diversitat, la tolerància i la inclusió: el fet que siguem diferents ens enriqueix a tots.

Durant tota la setmana hem realitzat activitats per descobrir els “superpoders” que portem dins nostre i que ens fan únics i diferents. Això ens permet aprendre a ser més respectuosos, tolerants i ens ajuden a crear una societat diversa, plural i més rica.

A més, tornem a contribuir amb la Fundació “La Nineta dels Ulls”, que té per objectiu col·laborar en l’estudi de la cura del retinoblastoma, el càncer ocular infantil més freqüent en infants menors de 3 anys. Les famílies que ho han desitjat han fet donacions per tirar endavant la seva investigació.

Aquest any hem fet una caminada solidària per donar visibilitat a totes les superheroïnes i tots els superherois de l’escola. L’alumnat de l’escola i el personal docent hem fet una ruta al voltant de l’escola amb els antifaços posats i una polsera a mode “dorsal”. Quan hem arribat a l’escola hem donat el nostre “dorsal”, tot lligant-lo al logo de La Fundació de la Nineta dels ulls. Ha estat una activitat molt bonica i enriquidora, ja que l’alumnat de la comunitat de grans acompanyaven l’alumnat de la comunitat de petits i la comunitat de mitjans anaven totes i tots junts!