Els alumnes de cinquè hem gaudit d’una fantàstica excursió al Centre Municipal de Vela, del Prat de Llobregat, on hem participat en diverses activitats molt divertides i emocionants.
Hem practicat big paddle i també hem fet navegació en catamarà, una experiència molt especial que ens ha permès gaudir del mar i treballar en equip. A més, hem aprofitat la platja per jugar a voleibol i futbol, i també hem construït castells de sorra amb molta imaginació i creativitat.
Ha estat una jornada plena d’esport, companyonia i diversió. Ens ho hem passat molt bé i ens emportem un munt de bons records d’aquesta experiència!

