SORTIDA DE DIJOUS GRAS 3r-5è

El dijous 16 de febrer ,conegut com a Dijous Gras o també antigament com a dia de la truita,

els alumnes de Primària vam diferents  excursions.

Els alumnes de 3r i 5è vam pujar a esmorçar a  l’ermita de La Salut per un camí molt divertit i després d’esmorçar  els alumnes que es van veure amb ganes vam pujar  al   Puig Madrona que és un pic de 341 msnm situat entre els municipis del Papiol y San Cugat del Vallès dins del Parc Natural de Collserola.

Vam passar un matí molt agradable.Els nens i nenes van poder esmorçar i jugar plegasts : van explorar,van fer cabanes,jocs, etc i s’ho van passar molt bé.

En aquest enllaç        FOTOS DIJOUS GRAS 3r-5è    podeu veure unes quantes fotos.