UN VIATGE PER LES COMUNITATS D’ESPANYA

Els alumnes de cinquè han organitzat una fira amb propostes relacionades amb les comunitats autònomes de l’estat espanyol que van estar treballant durant el segon  trimestre.

Es podien adquirir des d’entrades per a visitar llocs emblemàtics a comprar aliments típics de la zona, entre d’altres moltes coses més.

Com els alumnes de primer estem aprenent a comprar, fent servir bitllets i monedes que tenim a la classe, hem aprofitat per visitar la fira dels companys de cinquè i així hem pogut comprovar que tot el que aprenem a l’escola ens serveix per a la vida i que aprendre és molt divertit.

Si cliqueu aquí podreu veure les fotografies d’aquesta experiència.