TASTET DE CONTES A I4

 

 

Aquest primer trimestre, a l’aula d’I4, els contes han estat molt presents. Ens han regalat estones de calma, d’escolta i d’imaginació compartida.

A través de les històries hem parlat d’emocions, d’amistat i de situacions properes als infants. Hem escoltat els contes amb atenció, els hem comentat, dibuixat i representat, fent-los una mica nostres.

El moment del conte s’ha convertit en un espai especial per gaudir junts i aprendre d’una manera tranquil·la i significativa. Tanquem el trimestre amb moltes històries al cor i ganes de continuar descobrint-ne de noves.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>