I4 ANEM A LES ESCLETXES

Aquest any els infants de les classes dels Conills i dels Pastanagues hem inaugurat les nostres sortides quinzenals al bosc descobrint un indret molt especial i màgic: les Escletxes del Papiol.

Amb moltes ganes i motxilla a l’esquena, vam començar la nostra excursió envoltats de bosc, cantant cançons i observant tot el que ens envoltava. Els arbres alts, les fulles de tardor i fins i tot algun insecte curiós ens van acompanyar durant el camí.

Quan vam arribar a les escletxes… quina emoció! Davant nostre s’obrien unes esquerdes impressionants entre les roques, com si fossin passadissos secrets dins de la muntanya.

Vam explorar amb molta cura, agafant-nos de les mans, observant les formes de les pedres, les ombres, i fins i tot escoltant els sons que feien els nostres passos dins les escletxes. Vam parlar sobre com es devien haver format, com n’és de poderosa la natura i com hem de tenir-ne cura.

També vam tenir temps per compartir l’estona de l’esmorzar i per jugar entre els arbres abans de tornar cap a l’escola, amb la motxilla plena de noves preguntes i el cor ple d’emocions.

A continuació podeu veure algunes fotografies de la nostra primera aventura…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>