El nostre nom: Alicorpí

Som el grup de nens i nenes de 1r i 2n que aquest any ens hem posat per nom Alicorpí.

Des que som a l’Orlandai que coneixem aquesta figura, ens acompanya a cada Festa Major i ens la sentim ben nostra, però:

Qui és?  Qui la va fer? D’on ha sortit? Quina història amaga?

Ens vam fer aquestes i moltes altres preguntes.

Vam contactar amb dos dels alumnes que fa 12 anys feien 6è a l’Orlandai: en Martí de la Malla i en Gerard Carbonell. Durant el curs 2008-09, ells feien 6è en dos grups classe diferents: la classe Àguiles i la classe Escorpins. El seu darrer dia a l’escola, els pares i mares van deixar com a regal aquesta bèstia híbrida que tan estimem, que ens recorda les Aguiles i els Escorpins que fa 12 anys van estar a l’Orlandai.

Els vam demanar si podens venir a veure’ns i molt amablement ens vam trobar al parc de Can Ponsic. Allí ens van respondre moltes de les preguntes que els havíem preparat.

En agraïment, els vam fer un collage de l’Alicorpí, amb imatges nostres. Creiem que van estar contents!

Ens van agradar moltíssim les seves explicacions. Gràcies per venir-nos a veure!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *